Székhely és irodai szolgáltatás
Cégünk kellemes környezetben nyújt székhely és irodai szolgáltatást azon cégeknek, akiknek nem célszerű saját irodát fenntartani állandó személyzettel.

A székhelyszolgáltatás bizalmi szolgáltatás. Sokszor célszerű külső szolgáltatóra bízni a székhelyünkkel kapcsolatos teendőket, mint drága pénzért saját irodát fenntartani. Márpedig külső szolgáltatóra bízni a székhelyünkkel kapcsolatos teendőket bizony komoly és nehéz döntés. Nem csak az ár az egyetlen megfontolandó tényező, hiszen egy számunkra ismeretlen piaci szereplő által végzett munka minőségén, biztonságán, irataink és ügyeink megfelelő kezelésén egész vállalkozásunk sorsa múlhat.
Ezért fontos számunkra, hogy minőség és megbízhatóság terén is a maximumot tudjuk adni az elvállalt szolgáltatások teljesítése során. Cégünk 2005 óta nyújtja partnerei számára a székhelyszolgálatot és ezen időszak alatt a hatóságok által szolgáltatásunk megbízható minősítést kapott.
Ezért fontos számunkra, hogy minőség és megbízhatóság terén is a maximumot tudjuk adni az elvállalt szolgáltatások teljesítése során. Cégünk 2005 óta nyújtja partnerei számára a székhelyszolgálatot és ezen időszak alatt a hatóságok által szolgáltatásunk megbízható minősítést kapott.



Amit nyújtunk
Ár
Alacsony havidíj: 7500. -Ft/hó
Extra
Minden szolgáltatásunk díját a havidíj tartalmazza
Küldeményfogadás
Postafiók rendszerű levélátvétel 0-24 órában
Küldeménykezelés
Beérkezett küldeményeiről értesítjük, kérésre adott címre továbbítjuk postai vagy elektronikus úton
Irodahelyiség biztosítása
Tárgyalásaihoz irodát biztosítunk internet eléréssel, számítógép használattal
Extra
Ingyenes cégtábla és postai bélyegző készítés